HR Manager

Profiel bedrijf

Onze klant is een familiebedrijf met een productieafdeling in Brussel. Deze familiale KMO, met een 40-tal werknemers, is actief in de voedselverwerking. Onze klant is op zoek naar een HR generalist  ad interim voor een aantal maanden.

Functie omschrijving

  • Je zorgt ervoor dat de dagdagelijkse HR-werking soepel verloopt. Algemene HR verantwoordelijkheden.
  • Als vertrouwenspersoon voor het personeel zal je opportuniteiten bestuderen en tegelijkertijd grenzen bewaken.
  • Je zal met gerichte acties de vaardigheden van de medewerkers opvolgen en verhogen. Organisatie ontwikkeling.
  • Je herbekijkt de HR instrumenten en processen : prestatiebeoordeling, training, talent management, verloning - proces ontwikkeling
  • Rekrutering is een belangrijk aspect van deze functie. Je zal het gezochte profiel correct moeten inschatten en kandidaten voorstellen die binnen het budget vallen. Je zal alle kanalen moeten gebruiken om moeilijk invulbare profielen te vinden, selecteren en aan te werven.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de bedienden en arbeiders m.b.t. alle vragen in verband met lonen, afwezigheden, in- en uitdiensttreding.
  • Je neemt initiatieven om mee te werken aan een productiviteitsverhoging van het bedrijf. Motivatie- en tevredenheidsonderzoek : data-analyse, invoering verbeteringsacties .
  • Je bent verantwoordelijk voor een correcte verwerking van de lonen, het verzamelen van data, opvolging van de verzekeringen en de uitzendadministratie.
  • Andere taken zijn het opvolgen van de verlofplanning, educatief verlof, analyses van de personeelskost en het opvolgen van de opleidingen voor de sociale balans.
  • Maandelijkse analyse en rapportering personeelsbudget aan management
  • Opvolging en beheer van de sociale wetgeving

 

 

Profiel

  • Je hebt minimaal een Bachelor diploma of gelijkwaardig.
  • Je hebt ervaring in HR-administratie en/ of rekrutering.
  • Je bent communicatief, discreet, oplossingsgericht, luistervaardig, kordaat en hands-on.
  • Je beheerst zowel gesproken als geschreven Frans en Nederlands.
  • Aangezien je dagelijks met cijfers zal werken, ben je nauwkeurig!
  • Als je ervaring hebt met de software van ADMB en een tijdsregistratie, dan is dit mooi meegenomen.
Solliciteer

Op zoek naar een expert?

Bel ons op
0495/28.74.01
of stuur een mail naar
corinne.reynders
@expertsatyourbusiness.be